Friday 17 January 2014

Frø være med dig


Nogle går i hundene, nogle går i biografen, nogle går i frø. Man kan kun gå i én biograf ad gangen. Derfor hedder det at gå i biografen – og ikke i biograferne. Man kan vel heller ikke være i flere hunde på én gang? Da slet ikke når det er et hundevejr. I biografen kan man (heldigvis) gå ud igen. Kan man gå ud, når man er gået i frø? Hvordan kan man i det hele taget komme ind i sådan en frø. Når jeg engang er gået i frø, håber jeg, at der kommer en sød prinsesse og kysser frøen, så jeg kan blive mig selv igen, eller om jeg så må sige går i mig selv. Der er ikke ret mange ægte prinsesser tilbage, så der kommer nok ingen at redde mig.

Et sted på nettet så jeg i øvrigt dette udkast til et brev til Dyrenes Værn

Kære Dyrenes Værn
Det er med stor forargelse, at jeg må meddele, at danskerne går i hundene!!
MVH –
 
En bekymret borger”

Den er jeg da med på ;-)

No comments:

Post a Comment